MAVi TUR DA KIRMIZI GÜZELLiK – Alp KIRŞAN

Selamlar,
Bu maceramızda ailem ile birlikte Marmaris’ten mavi tura çıktık. Bodrum’da oturduğum siteden yola çıktık bir plan program yoktu. Fakat benim için en iyi plan, plansızlıktır 🙂 Bodrum’dan Marmaris merkezdeki belediye limanında tekneye ulaşacaktık. Peki Alp nerde 🙂 Alp Bodrum’dan Marmaris’e denizden balıkçı teknesi ile 🙂 millet karadan ben denizden Marmaris yolculuğu 🙂 tabi benim aklımda yolda giderken balık avı belli noktaların kontrolu orkinos oynağı ve atçek ile belki bi yazılı bla bla bla. Tek başıma yola çıktım. Beş buçuk saatlik yolculuk, dur kalk, at çek indir kaldır, elde var koca bi sıfır.
Tekneye vardım ve millet nerde balıklar? derken ben boynu bükükleri oynadım 🙂 ilk akşam Marmaris Kadırga Koyun’da kalarak tur başlamış olacaktı, sevdiğim dostum Marmaris’te esnaflık yapan Uğur Tuncer’e acil kodlu bir arama yaptım. Sabah 7’de sübyeleri alıp açık denizde buluşacaktık. Ma aile Kadırga’da konakladıktan sonra sabah 5’te gözlerimi açtım. Güverteye çıktım. Oradan yakın noktalarda başka şeyler deneyeyim dedim. (jig, slider, silikon..) neticede durmadım ve devam, noktaların üstündeydim saat 6 olmuştu ama taşlarda hiç balık yazdıramadım.
Çok acıktım gerildim ve gulete geri döndüm. Kahvaltı edemeden Uğur koordinat attı ve yanına çağırdı, ağızma birşey atmadan yine yollardaydım 🙂 Marmaris açıklarında Uğur’u buldum. Fakat hava fena dalgalı idi, elektronik çapayı koca dalgada beni sabit tutması çok zordu, zar zor 3-5 subye alabildim Uğur’dan. Uğur noktasında duruyordu hava az birşey düşmüştü, o dalgada aynayla cihaza herhangi bir balık yazdıramadım. Uğur’a yakın bi yere elektronik çapamızı sabitledik. Sonar dibi okumuyor dalgadan tekne dalıp çıkıyordu. Subyeyi taktım oltamı indirdim. Bana göre av olma, balığı hissetme çok zordu derken, oltanın ucunda ki sübye bi anda hareketlenmeye bi sağa bi sola kaçışmaya başladı ardından BAAAAAAM…

Yazının devamı ve görselleri OLTACI DERGİSİ AĞUSTOS 2020 108. SAYISINDA
ABONE OLMAK İÇİN 05443414082 WhatsaAp ABONE yazın sizi arayalım veya linki tıklayarak abone olunuz