Evvela Selamlar Dostlar / Kadir AKAR

Yıllardır beklediğim abanticus avını sonunda gerçekleştirdim ve siz OLTACI dostlarım ile bu güzel anıyı paylaşmak istedim..Son zamanlarda ülkede bir gerginlik ve soğuk hava rüzgarları esiyordu.Malum corona virüsü tüm dünyayı tehdit etmeye başlamıştı.Tabi böyle zamanlarda moralleri iyi tutmak olduğunu hepimiz de iyi biliyoruz .Ve bir akşam Ersin kardeşimden gelen bir telefon ile ne zamandır beklediğimiz av için yani Abanticuslar için plan yapmaya başladık.Sevgili Yaşar Demir abimi de plana eşlik etmesi için aradım ve 3 kişi olmuştuk.Planlar yapıldı ve gece saat 4 te yola çıkmak için hazırlıklarımızı tamamladık.Ersin kardeşim zaman kaybı olmaması için o gece bende kaldı ve sabah 4 te yola çıktık. Heyecanlar tavan yapmıştı ne zamandır beklediğimiz avı gerçekleştirmek için gidiyorduk ve yolda güzel bir kahvaltı yaptık ve yaklaşık 2.5 saatlik bir yoldan sonra avlağa ulaştık. Merada kimsecikler yoktu ve bu bizi çok mutlu etti ve sabahin ışıklarinda başladık at çek yapmaya 2 saat boyunca hiç birimiz balık alamadı. Benim bir tane güzel bir abanticus kaçırmamı saymazsak. Saatler ilerliyordu derken Ersin kardesim biraz ilerleyip şansini bente yakin yerde denemeye karar verdi ki 5 dakika sonra Ersin den bir ses yükseldi aldım aldım diye seviniyordu. Çok güzel bir abanticus kandırmıştı yaklaşık 48 cm civarı bir balikti. Bu bizi çok mutlu etmişti Ersin kardeşimi tebrik ettik ve sonradan gözüm karşı kıyıdaki bir yere odaklandı ve Yaşar abim e oraya gitmemizi ısrarla söyledim bunun üzerine oda beni dinledi sagolsun ve karşı kıyıya araç ile geçmeye karar verdik. Ersin kardeşim kamp alanında kalmayı tercih etti ve biz yola koyulduk.5 dakika sonra karşı kıyıya ulaşmıştık ve hemen at çek yapmaya başladık. Yaşar abim yemini suyun içinde bir dala taktı ve yem suda kalmıştı hemen kutudan bir güzel jig çıkarıp
ona verdim ve ısrarla devam etmesini söyledim derken 10 dakika geçmedi çok güzel bir abanticus oltanın ucunda sağa solahamleleryapmaya başladı ve Yaşar abim aldım diye bağırdı ve balığı kıyıya aldık çok güzel bir abanticus kandırmayı başarmıştı yaklaşık boyu 45 cm civarı idi ve çok sevindik beni yakın dostlarım iyi bilir yanimdaki insanların balıkyakalaması beni her zaman mutlu etmiştir.

Yazının devamı ve görselleri için OLTACI DERGİSİ abone olunuz lütfen..

ABONE OLMAK İÇİN 05443414082 WhatsaAp ABONE yazın sizi arayalım veya linki tıklayarak abone olunuz