Antalya balık avı / Rıza BALCI

Antalya balık avı

rıza balcı

Balık tutmayı özlemiştik.Kolumdaki yaram iyileşir iyileşmez dört ay sonra Antalya’ya balık tutma programı yapmaya karar verdim. Değerli arkadaşlarım sık sık arayarak hadi Rıza abi sahalarda seni görmek istiyoruz diye diye beni motive etmişlerdi.Bu moralle hızlı iyileşmeme destek vermişlerdi.

Kısa bir hazırlıktan sonra aracımızın arkasınada Zodyak botumuzu takarak Antalya’ya yola koyuldum. Antalya’ya varınca tanıdığım av bayilerine uğrayıp botumu nereden indirebilirim, nerelerde güzel balık yapabilirim gibi yardımcı fikirlerini almaya karar verdim. Önce Orfoz balıkçılıktan  Orhan kardeşimizin dükkanını ziyaret ettim. Orhan kardeşimle internet ve telefonla güzel bir arkadaşlığımız vardı, ilk kez yüz yüze tanışacaktık. Arabamla dükkanlarının önüne kadar vardım.Beni Osman ve diğer arkadaşlar güler yüzle hoş bir şekilde karşıladılar. Daha sonra Orhan da geldi, sanki 40 yıllık arkadaşmışız gibi sıcak güler yüzlü bir şekilde kucaklaşarak karşıladılar.  Güzel bir sohbet havası çay,  kahve derkennasıl güzel değerli insanlarla karşılaştığımı burada gördüm. Çok mutlu olmuştum. Ayrıca Antalya’da avlanabileceğim güzel meralarla ilgili bilgilerde aktarmışlardı. Bu sohbetler yapılırken Mehmet Emin Gencer arkadaşımız da bize katıldı. Çok ciddi duruşlu kararlı bir arkadaş görünümü sergiliyordu. Nasıl iyi bir insan olduğunu, nasıl profesyonel bir balıkçı ile tanıştığımı, İki gün sonra birlikte balığa çıkınca anlayacaktım. Güzel sohbetlerden sonra güzel bir atmosferde akşam olunca vedalaşıp ayrılıp Antalya’daki evime gittim.

Ertesi sabah yine çok sevdiğim Falez av marketten Zafer kardeşimi ziyarete gitmiştim.Özlem dolu bir karşılamadan sonra hoş sohbetimize devam ederken zodyak botumuzu nereden indirebileceği mi,nerede güzel balık tutabileceği mi zafer kardeşimede sormuştum. Botun için indirme yeri aramana gerek yok dedi. Benim teknem denizin kıyısında zaten, al anahtarını benzinini doldur git avlan dedi. Allah razı olsun, böyle bayilerde varmış demek ki çok memnun olmuştum. Zafer kardeşim sabah 6 da burada ol Rıza abi Metin kardeşimiz gelecek, sabah birlikte çıkacaksınız dedi. Sabah konuşulduğu gibi saat altıda Metin’le buluştuk ve birlikte balığa çıktık.

Yazının devamı ve görselleri OLTACI DERGİSİ ŞUBAT 2020 108. SAYISINDA

ABONE OLMAK İÇİN 05443414082 WhatsaAp ABONE yazın sizi arayalım veya linki tıklayarak abone olunuz