Levrek ve İzmir / Onur Fırat POLAT

Levrek ve İzmir

Kuzeyden, güneyden, batıdan her yerden takır takır levrek raporları geliyor, Değerli abim  Zafer kalafat yerinde duramıyor;“levrekte levrek, levrekte levrek” diye yedi bitirdi bizi, Karadeniz’den değerli bir abimizin davetiyle ben, Zafer abi ve İbrahim abi 3 günlük bir Karadeniz macerasına doğru yola çıkıyoruz .Lafı hiç uzatmayayım, sıfıra sıfır elde var sıfır, moraller bozuk, kaybeden taraf olarak Ankara’ya döndüğümüzde inanın neredeyse bir hafta kendime gelememiştim.

İster istemez hiç planda yokken Levrek balığını kafaya takmış bulundum bir kere.

Arayış içindeyim, bu yakışıklı hayvanla tekrar buluşmamız lazım, daha önceden yakalamadığım balık değil aslında ama anılarımızı tazelemem gerekiyordu.

İzmir Levrek konusunda adından hep bahsettirir bizim camiada, bilen bilir oradan bi haber gelmişti bu sefer ve bu istihbaratı değerlendirip değerli kardeşim Evren ile o akşam planı yaptık.

Her şey Ankara otobüs terminalinde, bir tas sıcak çorbayla başladı.

Av ekibimizden Evren kardeşimle bir çılgınlık yapıp iş çıkışı otobüsle Ankara’dan İzmir yollarına düşüyoruz.

Kendi aracımızla gitmiyoruz, çünkü yolculuk esnasında uyuyup ertesi sabaha İzmir’de dinç olmamız gerekiyor.

Yazının devamı ve görselleri OLTACI DERGİSİ OCAK 2020 107. SAYISINDA

ABONE OLMAK İÇİN 05443414082 WhatsaAp ABONE yazın sizi arayalım veya linki tıklayarak abone olunuz