Saros Levrek Avımız / Hamdi DEMİR

Saros Levrek Avımız

Yine güzel bir lodos, güzel bir akşam…

Lodos şiddetli olduğu için herzamanki gibi Kalama 17 ekip arkadaşlarımızla kıyıdan yemli levrek avına gitmeye karar verdik. Ben,Nedim abi,Yusuf abi,Ürfettin abi,Murat Hocam,Nihat Ustam ve Hidayet ile birlikte Çanakkale de yemlerimizi tedarik ettikten sonra gemi saatini beklemeye başladık.Hava tam istediğimiz gibiydi.Biryandan çaylarımızı yudumluyor biryandan da yer konusunda fikir alışverişi yapıyorduk.

Kalkış saati geldiğinde araçlarımızla Çanakkale boğazından feribot ile  geçerekkilitbahir’e çıktık.Nihat ustayı takip ederek gideceğimiz meraya doğru ilerledik.Meraya vardığımızda yağmur başladı,fakat bize engel olacak bir yağmur değildi.Deniz de muhteşem dalga vardı.Ot kıyıdan balık avı yapanların istemediği bir olumsuzluktur.Biraz ot sarmaya başlayınca oltalarımızı çekerek beklemeye başladık.Nedim abi bu hareketliliğin arasında kiloluk bir minekop aldı. Sabaha daha çok vardı. İlerleyen saatlerde otun azalacağını düşünerek arabalarımız da istirahat etmeye karar verdik .

Saat 06:00 gibi uyanarak sabah suyu için hazırlıklara başladık.

Tek tük vuruşlar alıyorduk, birkaç güzel sargoz çektik.Hava aydınlatmıştı.Beklediğimiz hareketlilik yoktu.Nedim abinin oltası günün kurtarıcısıydı.Kiloluk bir levrek alarak umutları yeşertmişti.Umutluyduk.Bugün birşeyler olacağını tahmin ediyorduk.

Yazının devamı ve görselleri OLTACI DERGİSİ ARALIK 2019 106. SAYISINDA

ABONE OLMAK İÇİN 05443414082 WhatsaAp ABONE yazın sizi arayalım veya linki tıklayarak abone olunuz